"Használati útmutató Patria WKC, német gyártmányú kerékpárhoz:
--------------------------------------------------------------------------------------
1. Alkoholos befolyásoltság alatt a kerékpár vezetése szigorúan tilos!
--------------------------------------------------------------------------------------
2. Amennyiben Ön férfi, és egy, vagy akár több hölgy ismerőse társaságában kerékpározik, fokozottan ügyeljen az ilyenkor rendszerint jelentkező bizonyítási vágyra!
--------------------------------------------------------------------------------------
3. A fenti két pontban szereplő tudatmódosítók egyidejű alkalmazása SZIGORÚAN TILOS!
Ennek be nem tartása esetén a kerékpár gyártója, a Patria Müller Kft. felelősséget nem vállal, a beláthatatlan következményekre való tekintettel."
--------------------------------------------------------------------------------------
1. Alkoholos befolyásoltság alatt a kerékpár vezetése szigorúan tilos!
--------------------------------------------------------------------------------------
2. Amennyiben Ön férfi, és egy, vagy akár több hölgy ismerőse társaságában kerékpározik, fokozottan ügyeljen az ilyenkor rendszerint jelentkező bizonyítási vágyra!
--------------------------------------------------------------------------------------
3. A fenti két pontban szereplő tudatmódosítók egyidejű alkalmazása SZIGORÚAN TILOS!
Ennek be nem tartása esetén a kerékpár gyártója, a Patria Müller Kft. felelősséget nem vállal, a beláthatatlan következményekre való tekintettel."
SZóóóóval :D . Az úgy történt, hogy Ravensburgba egyik este eltekertem bringával, a többiek már kényelmesen iszogattak vhol, én is odamentem. Mivel alig voltak, átugrottunk máshova. Én toltam a biciklit, Cármen és Gill, a két magyar lány, valamint Miguel haverom társaságában.
Na de már milyen unalmas, meg lassú dolog ez! Üljünk fel mind!
Szóval a felállás: én vezettem, a nyergen ülve, Cármen előttem a vázon, Gill mögöttem a csomagtartón. Miguel a téli olimpián a bobot betoló sporttársakat megszégyenítő ügyességgel segített az indulásnál, elkapva a lendületet ő is mindig felhuppant - leghátulra.
Természetesen sokszor megálltunk/eldőltünk, főleg kanyarodásnál, lendületet kapva és egyenes úton haladva viszont semmi gond nem akadt. Mivel azonban egy ilyen bicajt nem 250 kg elviselésére terveztek, szükségszerűen bekövetkezett a vég: a hátsó kerék egyszer csak berogyott, "L" keresztmetszettel megajándékozva a felnit :D
Szóval a biciklit leállítottam a legközelebbi tárolóba, mentünk dolgunkra. A képeken azért olyan hiányos, mert tegnapelőtt elmentem meglátogatni, és elhoztam pár dolgot róla:D
Hejj==>
Na de már milyen unalmas, meg lassú dolog ez! Üljünk fel mind!
Szóval a felállás: én vezettem, a nyergen ülve, Cármen előttem a vázon, Gill mögöttem a csomagtartón. Miguel a téli olimpián a bobot betoló sporttársakat megszégyenítő ügyességgel segített az indulásnál, elkapva a lendületet ő is mindig felhuppant - leghátulra.
Természetesen sokszor megálltunk/eldőltünk, főleg kanyarodásnál, lendületet kapva és egyenes úton haladva viszont semmi gond nem akadt. Mivel azonban egy ilyen bicajt nem 250 kg elviselésére terveztek, szükségszerűen bekövetkezett a vég: a hátsó kerék egyszer csak berogyott, "L" keresztmetszettel megajándékozva a felnit :D
Szóval a biciklit leállítottam a legközelebbi tárolóba, mentünk dolgunkra. A képeken azért olyan hiányos, mert tegnapelőtt elmentem meglátogatni, és elhoztam pár dolgot róla:D
Hejj==>
Csupaszon:) |
A kormányt is elhoztam. A rögzítési techika bámulatos, ugye? De működött! :) |
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.