.

Beszámolók németországi kalandos, meglepő, humoros, komoly (na ilyen se nagyon lesz:) élményeimről! Eztán pedig már Magyarországról. Komoly élményeim lehet hogy akadnak már, ezzel mégsem akarom elárasztani majd a blogot. Just take it easy, man!:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2007.07.26. 14:51 balazsmehes

Használati útmutató kerékpárhoz

No, ezt a biciklimhez adták itt Németországban, nem is olvastam eddig:

"Használati útmutató Patria WKC, német gyártmányú kerékpárhoz:
--------------------------------------------------------------------------------------
1. Alkoholos befolyásoltság alatt a kerékpár vezetése szigorúan tilos!
--------------------------------------------------------------------------------------
2. Amennyiben Ön férfi, és egy, vagy akár több hölgy ismerőse társaságában kerékpározik, fokozottan ügyeljen az ilyenkor rendszerint jelentkező bizonyítási vágyra!
--------------------------------------------------------------------------------------
3. A fenti két pontban szereplő tudatmódosítók egyidejű alkalmazása SZIGORÚAN TILOS!
Ennek be nem tartása esetén a kerékpár gyártója, a Patria Müller Kft. felelősséget nem vállal, a beláthatatlan következményekre való tekintettel."

SZóóóóval :D . Az úgy történt, hogy Ravensburgba egyik este eltekertem bringával, a többiek már kényelmesen iszogattak vhol, én is odamentem. Mivel alig voltak, átugrottunk máshova. Én toltam a biciklit, Cármen és Gill, a két magyar lány, valamint Miguel haverom társaságában.

Na de már milyen unalmas, meg lassú dolog ez! Üljünk fel mind!

Szóval a felállás: én vezettem, a nyergen ülve, Cármen előttem a vázon, Gill mögöttem a csomagtartón. Miguel a téli olimpián a bobot betoló sporttársakat megszégyenítő ügyességgel segített az indulásnál, elkapva a lendületet ő is mindig felhuppant - leghátulra.
Természetesen sokszor megálltunk/eldőltünk, főleg kanyarodásnál, lendületet kapva és egyenes úton haladva viszont  semmi gond nem akadt.  Mivel azonban  egy ilyen bicajt  nem  250 kg  elviselésére terveztek, szükségszerűen bekövetkezett a  vég: a hátsó kerék egyszer csak berogyott, "L" keresztmetszettel megajándékozva a felnit :D

Szóval a biciklit leállítottam a legközelebbi tárolóba, mentünk dolgunkra. A képeken azért olyan hiányos, mert tegnapelőtt elmentem meglátogatni, és elhoztam pár dolgot róla:D

Hejj==>

Csupaszon:)
A kormányt is elhoztam. A rögzítési techika bámulatos, ugye? De működött! :)




Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fritzland.blog.hu/api/trackback/id/tr14125830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása